مسئول گروه جهادی شهدای سلامت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۴۸ جهادگر در قالب سه تیم جهادی پزشکی، آموزشی و دندانپزشکی به مناطق محروم شهرستان کامیاران اعزام شدند.

 یاشار اسدی در مراسم افتتاحیه اعزام جهادگران دانشگاه علوم پزشکی به اردوی مناطق محروم شهرستان کامیاران گفت: جهادگران اعزامی در عرصه‌های احیای قلبی ریوی، غربالگری، تریاژ و دندانپزشکی به اقشار نیازمند روستای گشکی و کاشتر شهرستان کامیاران ارائه خدمات می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این اردو از امروز ۹ مهرماه آغاز و تا روز جمعه ۱۳ ام همین ماه ادامه دارد، گفت: این تیم جهادی شامل متخصص داخلی، زنان و کودکان، دانشجویان رشته‌های بهداشت، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، هوشبری و همچنین دندانپزشکی می‌باشد که به ارائه خدمات رایگان به این مردم می‌پردازند.

مسئول گروه جهادی شهدای سلامت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۲ ام و ۱۳ ام مهرماه بالغ بر ۳۰ نفر از تیم دندانپزشکی با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ارائه خدمات رایگان در این حوزه به مردم روستای کاشتر و گشکی خواهند پرداخت.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی محمد شریفی مجد برگزاری چنین اردو‌هایی را گامی ارزشمند برای حضور متخصصان بیشتر در این عرصه دانست و به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله شعری در وصف مضامین عشق و ایثار و ارتباط با واقعه کربلا سرود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار