سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: توجه بیشتر به مناطق کمتر برخوردار و توزیع عادلانه خدمات از اولویت‌های شهرداری و دستگاه‌های اجرایی باشد.

علی ولایتی پور در دیدار مردمی، جلسه پرسش و پاسخ مردمی در مسجد حضرت رقیه (س) زابل، اظهار کرد: رسیدگی به مناطق کم برخوردار و خدمتگزاری بی منت و صادقانه به مردم از شاخصه‌های اساسی و معیار سنجش مدیران و شهرداران است.

وی با تاکید بر اینکه در خدمت‌رسانی عدالت باید رعایت و به تمام مناطق شهرستان زابل نیز به طور یکسان نگاه و به طور خودکار خدمات به مردم ارائه شود، افزود: دولت چهاردهم نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم و مستضعف جامعه دارد و خدمت رسانی مطلوب به این قشر، معیار سنجش مدیران موفق است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل وجود کانون‌های فرهنگی، مساجد و پایگاه‌های بسیج در هر منطقه را یک نعمت برای مردم دانست و خاطرنشان کرد: کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج و اردو‌های جهادی کمک بسیاری به مناطق و محلات محروم کرده و مردم تغییرات و پیشرفت محله خود را با فعال شدن این مراکز احساس می‌کنند.

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند

وی تاکید کرد: مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و امروز با وجود همه خدماتی که از سوی انقلاب به مردم ارائه شده همچنان کمبود‌ها در حاشیه شهر و روستا‌ها محسوس است و این مسوولیت مدیران را در دولت چهاردهم برای خدمت‌رسانی به مردم بیشتر می‌کند.

️ولایتی پور تصریح کرد: ما شبانه روز خود را وقف خدمت به مردم کردیم و این رویه یک رویا نیست و امروز به اتفاق مشارکت و دغدغه‌مندی مدیران تلاش می‌شود مسائل مردم در بخش‌های مختلف حل شود.

نظافت شهری، بهسازی معابر، جابجایی و روشنایی تیر‌های برق و توسعه شبکه فاضلاب از جمله مشکلات شهروندان این منطقه بود که مقرر شد موارد از طریق دستگاه‌های اجرایی و با نظارت فرمانداری پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار