معاون مسکن روستایی گفت: ۳۴۰ هزار واحد مسکن روستایی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن معرفی شده است.

مجید جودی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در مقایسه با واحدهای مسکن شهری بهتر بوده است اما همچنان در این بخش کوتاهی انجام می شود.

وی ادامه داد: از ۳۵۰ هزار واحد مسکن روستایی تاکنون ۳۴۰ هزار واحد به بانک ها معرفی شده است و ۱۰ هزار رواحد باقی مانده هم تا چند هفته آینده معرفی خواهند شد.  

جودی اظهار کرد: ۲۴۰ هزار واحد مسکن روستایی هم عقد قرارداد شده  است که طی سال های گذشته این میزان بی سابقه بوده است و امیدوار هستیم بانک ها در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را با ما داشته باشند و بتوانیم روند اجرا پروژه را به خوبی پیش ببریم.

معاون مسکن روستایی توضیح داد: روند پرداخت اقساط تسهیلات و واحدهای که عقد قرارداد شده اند خوب بوده اما سرعت آنها بسیار کند است که باید افزایش یابد و امیدواریم با همکاری بیشتر بتوانیم سرعت اجرا را افزایش دهیم.

جودی  بیان کرد: در حال پیگیری هستیم که بتوانیم سهمیه سال ۱۴۰۳ را تا یک سال آینده دریافت کنیم و امیدواریم تا یک ماه آینده بتوانیم سهمیه خودمان که حدود ۳۵۰ هزار واحد است را دریافت کنیم.

وی اظهار کرد: دولت و مجلس با کلیت آن موافقت کرده‌اند و امیدواریم هرچه سریعتر در این بخش سهمیه مورد نیاز را دریافت کنیم.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار