۲ خیابان در زنجان پیرو تصویب در جلسه روز سه شنبه شورای اسلامی این شهر به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی و شهید مقاومت سید حسن نصرالله نامگذاری شد.

۲ خیابان در زنجان پیرو تصویب در جلسه روز سه شنبه شورای اسلامی این شهر به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی و شهید مقاومت سید حسن نصرالله نامگذاری شد.

بر این اساس بلوار مهر از اتوبان ۲۲ بهمن تا میدان میربها به نام شهید سید حسن نصرالله و خیابان پاستور به نام شهید آیت الله رئیسی نامگذاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله، افزود: با توجه‌ به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، شهادت ایشان پیش بینی می شد.

منصور مرادپور با بیان اینکه در قرآن کریم ۶۰ آیه در ارتباط با جهاد ذکر شده است، گفت: طبق این آیات باید برای ادای دین و تکلیف برای استقرار حکومت الهی قیام کرد.

وی با بیان اینکه افرادی همانند شهید نصرالله همواره در تاریخ باقی می مانند، اظهار داشت: اگر کسی نیتش برای خدا باشد، نامش جاویدان خواهد شد.

شهردار زنجان نیز در این نشست، گفت: در صورت تصویب شورای اسلامی شهر، نماد مناسب در میدان فلسطین شهر زنجان به یاد رزمندگان فلسطین و غزه نصب خواهد شد.

علیرضا فیروزفر در ادامه به اجرای کف سازی طرح مسیر گردشگری از میدان انقلاب تا کوچه بیت العباس شهر زنجان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم این طرح با همت پیمانکار در مورد مقرر به اتمام برسد.

این مسوول همچنین به اجرای کفسازی میدان آهنگران و کاروانسرای پاشا در بازار زنجان تا کمربندی جنوبی اشاره کرد و گفت: با اجرای این کار می‌توان گفت در طول ۲ سال اقدامات مربوط به کفسازی معابر بازار زنجان انجام شده است.

فیروزفر افزود: اجرای این طرح در میدان آهنگران بازار زنجان محدودیت‌های خاص خود را دارد که به همین منظور، پیمانکار مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرا نشدن این طرح توسط پیمانکار مبلغ اجرای این پروژه را به میزان زیادی بالا می‌برد، اضافه کرد:هرچند اجرای این پروژه در این موقع از سال سخت است اما برای شهرداری اهمیت دارد و باید اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.