معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از انتقال چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا و محموله توسط ناوگان جاده‌ای استان از ابتدای سال خبر داد.

 طحان  در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان درباره میزان حمل و نقل بار در این استان گفت: از ابتدای سال  تا آغاز مهرماه در مجموع چهار میلیون ۸۷۸ هزار و ۸۲۵ تن کالا از مبدا این استان جابجا شده است.

وی با بیان اینکه کالاهای جابجا شده استان در قالب ۳۰۵ هزار و ۳۰۴ بارنامه توسط ناوگان جاده‌ای در استان سمنان حمل و نقل شده است، افزود: طی نیم سال اول ۱۴۰۳ همچنین ۵۳۵ هزار و ۹۹۵ نفر مسافر نیز توسط ناوگان عمومی استان جابجا شده‌اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه ۷۸ هزار و ۲۰۷ صورت وضعیت حمل و نقل مسافر توسط ناوگان عمومی استان در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: این حجم از مسافران از ابتدای سال تاکنون توسط ناوگان عمومی مسافری این استان شامل اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های پلاک عمومی جابجا شده‌اند.

طحان از نظارت بر حسن عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر و شرکت‌های فعال در بخش بار خبر داد و گفت: گروه‌های نظارتی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به طور مستمر و طی سال بر روند کاری شرکت‌های فعال چه در بخش بار و چه در بخش مسافر نظارت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار