دامنه نوسان در بازار‌های بورس و فرابورس امروز در محدوده مثبت و منفی یک درصد خواهد بود.

باتوجه به شرایط صبح امروز یازدهم مهرماه در سازمان بورس جلسه ای برگزار شد که پیگیری های باشگاه خبرنگاران حاکی از عدم تغییر دامنه نوسان و تعطیلی بازار حکایت دارد.

دامنه نوسان همه نماد‌های سهام، حق تقدم سهام و صندوق‌های سهامی و مختلط قابل معامله در بازار‌های بورس و فرابورس امروز در محدوده مثبت و منفی یک درصد حفظ خواهد شد.

در ادامه  هم مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به جلسه برگزارشده در سازمان بورس گفت: پیرو جلسات شب گذشته، از سپیده‌دم امروز نیز جلسه مشترک هیئت‌مدیره، مدیران و کارشناسان سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف تحلیل شرایط بازار و اتخاذ تصمیم‌های حمایتی لازم برگزار شد.

امیر لعلی افزود: در این جلسه ضمن تحلیل اوضاع، شرایط، گزینه‌ها، گزارش‌ها و همچنین دیدگاه‌های اخذشده از فعالان، مدیران و کارشناسان بازار از جمله دیدگاه‌ها و گفتگو‌های مختلف حقیقی و مجازی، بر لزوم مدیریت ریسک‌های بازار و در عین حال نقدشوندگی تأکید شد.

او بررسی تجربه بورس‌های کشور‌های دیگر در مواجهه با ریسک‌های مشابه را از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: صیانت از حقوق همه ذی‌نفعان بازار مورد تأکید همه اعضای حاضر در جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
تو رو خدا یکی جواب بده این سهامداران بورس چه گناهی کردن چهار ساله این بازار منفیه صلح قرمز جنگ قرمز دلار پائین قرمز دلار بالا قرمز خبر بد قرمز خبر خوب قرمز همه رو روانی کردید بس کنید دیگه
آخرین اخبار