اجتماع بین‌المللی "لبیک یا خامنه‌ای" با سخنرانی حجت‌الاسلام سید هاشم الحیدری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

 اجتماع بین‌المللی "لبیک یا خامنه‌ای" و توسل به اهل بیت طاهرین علیهم السلام برای پیروزی جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی و انتقام خون شهید مقاومت سید حسن نصرالله، با حضور جانبازان و ایثارگران، طلاب و دانشجویان جهان اسلام و با سخنرانی حجت الاسلام سید هاشم الحیدری (از فرماندهان جبهه مقاومت) در قم برگزار شد.

این مراسم شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر بعد از نماز عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم الحیدری از فرماندهان جبهه مقاومت در عراق به تبیین ویژگی‌ها و شخصیت مجاهد بزرگ شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت و از اتحاد و وحدت جبهه مقاومت به رهبری ایران در مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی سخن گفت.

در این مراسم که از کشور‌های مختلف دنیا و طلاب بین‌المللی حضور پرشوری داشتند، مردم با شعار‌های "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و "لبیک یا خامنه‌ای" از جبهه مقاومت حمایت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار