زنگ آغاز نصرالله در مدارس استان همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

 زنگ آغاز نصرالله با هدف شناخت بیشتر دانش‌آموزان از شخصیت شهید حسن نصرالله امروز در مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول استان با هدف آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان نواخته شد.

 
در این زنگ محتوایی و درسی چندرسانه‌ای و متنی تهیه شده و در اختیار معلمان قرار گرفته است تا دانش‌آموزان بیشتر با شخصیت شهید حسن نصرالله آشنا شوند.

همچنین دانش آموزان اصفهانی امروز در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ با اعلام انزجار خود از رژیم صهیونیستی شعار مرگ براسراییل سر دادند.


همچنین مردم در گوشه و کنار استان دیشب و امروز در واکنش به حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی شادی کردند.

مردم اصفهان دیشب باحضور در میدان امام حسین (ع) و خیابان‌ها در واکنش به پاسخ موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی در حمایت از مردم مظلوم لبنان ابراز خوشحالی کردند و فریاد الله اکبر سردادند و بر لزوم حمایت از ملت مظلوم فلسطین و لبنان و نیرو‌های مقاومت تاکید کردند.


همچنین خروش انقلابی مردم اصفهان در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ و لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب و حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان هم امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۶ در میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


ایران دیشب با حمله موشکی به رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده‌ای به حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رسیدن فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان در لبنان داد.

اجرای طرح زنگ آغاز نصرالله در مدارس استان اصفهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.