رئیس مخالفان کابینه رژیم تروریستی اسرائیل ادعا کرد: این رژیم باید یک استراتژی جامع منطقه‌ای برای اهداف نظامی خود ایجاد کند.

یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون کابینه رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد: ما باید یک استراتژی جامع منطقه‌ای ایجاد کنیم که موفقیت نظامی را به تغییر استراتژیک تبدیل کند.

براساس گزارش النشره، او در بیانیه‌ای گفت: ما نباید حتی برای لحظه‌ای نیاز مبرم به بازگرداندن اسرا به خانه هایشان را فراموش کنیم. 

او پیش از این نیز هشدار داده بود که به دلیل اقدامات سران رژیم تروریستی اسرائیل، این رژیم به طور خطرناکی به سمت یک «درگیری چند جبهه ای» پیش می‌رود که می‌تواند به معنای حضور همزمان نیرو‌های تروریستی اسرائیل در غزه، کرانه باختری اشغالی و لبنان باشد.

این امر با تداوم تجاوزات هوایی گسترده رژیم تروریستی اسرائیل به لبنان و اعلام ارتش این رژیم مبنی بر حملات زمینی در جنوب این کشور صورت می‌گیرد، در حالی که حزب الله آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهاجم زمینی به جنوب را تایید کرده است.

حزب الله به هدف قرار دادن تحرکات سربازان ارتش رژیم تروریستی اسرائیل در نزدیکی مرز‌های جنوبی لبنان ادامه می‌دهد و پرتاب موشک‌های خود را که برد آن به تل آویو رسیده است، تشدید می‌کند. از سویی دیگر جنگ این رژیم تروریستی علیه نوار غزه از سال گذشته بدون دستیابی به آتش بس و تبادل اسرا ادامه دارد.

شب گذشته، ایران با پرتاب رگبار بی‌سابقه ۲۰۰ موشکی در پاسخ به جنایات رژیم تروریستی اسرائیل، این رژیم را غافلگیر کرد و بسیاری از مراکز نظامی رژیم را هدف قرار داد.

سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که موشک‌ها به اهداف امنیتی و نظامی مهمی در قلب سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده اند و ۹۰ درصد موشک‌هایی که بسوی اراضی اشغالی شلیک شده است، به اهداف خود اصابت کرده اند.

ستاد کل ارتش کشورمان نیز به رژیم تروریستی اسرائیل هشدار داد که در صورت پاسخ به عملیات موشکی ایران، این رژیم زیرساخت‌های خود را به طور گسترده و همه جانبه نابود خواهد کرد.

مترجم: مینا عظیمی

 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار