مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از اجرای طرح تابستانی شوق رویش با مشارکت ۹۷۰۰ جوان گلستانی خبر داد.

قاسم غریب آبادی با اعلام اتمام طرح تابستانی شوق رویش در گلستان گفت: بر این باوریم باید به جوانان کمک کنیم از فرصت زودگذر جوانی برای رشد و کسب مهارت‌ها و تجربه به خوبی استفاده کنند و برنامه ریزی در این دوران جزو وظیفه دستگاه‌ها از جمله هلال‌احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: طرح شوق رویش در راستای غنی سازی اوقات فراغت و جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های عام المنفعه هلال‌احمر و آموزش مهارت‌های داوطلبی، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی در طول مدت تابستان ۱۴۰۳ و با مشارکت ۹ هزار و ۷۱۰ نوجوان و جوان برگزار شد.

وی افزود: در قالب طرح شوق رویش ۳۰۰ برنامه بر محور‌های برنامه‌های آموزشی، فرهنگی اجتماعی، مناسبتی و مذهبی، بشردوستانه و پیشگیری و کاهش غرق شدگی اجرا شد.

غریب‌آبادی خاطر نشان کرد: شکوفایی استعدادها، رشد باور‌های دینی، اخلاقی، تقویت رفتار‌های اجتماعی و آگاهانه نوجوانان و جوانان و ترویج تفکر ارزشی و فعالیت در خانه‌های هلال و کانون‌های چهارگانه سازمان جوانان در بخش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب و جوانان از دیگر اهدافی است که از اجرای طرح‌های اوقات فراغت شوق رویش دنبال می‌شود.

وی گفت: در طول تابستان اعضا در قالب برنامه‌های اجتماع محور برنامه‌هایی از قبیل برپایی ایستگاه‌های سلامت و صلواتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، جلسات قرآنی و گفتمان‌های مذهبی، کتابخوانی گروهی، پاک‌سازی جنگل‌ها و مناطق تفریحی اجرا کردند و موفق شدند به ۳ هزار و ۷۷۰ نفر خدمات بشردوستانه و عام المنفعه ارائه کنند.

برچسب ها: شوق رویش ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.