معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: لازم است کشاورزان و بهره‌برداران در جریان سرشماری عمومی بخش کشاورزی با مأموران و متصدیان همکاری لازم را به عمل آورده و با دقت به پرسش‌های آمارگیران پاسخ دهند.

ایرج امینی روز چهارشنبه در نشست با مدیران اداره کل جهادکشاورزی استان زنجان به منظور بررسی فرآیند تامین نیروی انسانی مورد نیاز اجرای سرشماری عمومی کشاورزی سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: اطلاعات حاصل از سرشماری عمومی کشاورزی، داده‌های پایه برای تامین امنیت غذایی و تامین‌ کننده نیازهای ضروری و اساسی این بخش برای مرکز آمار ایران، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان‌های متولی تنظیم بازار، برنامه‌ریزان و پژوهشگران است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ که در ماه‌های آبان و آذر سالجاری اجرا خواهد شد، دوره‌های آموزشی، توجیهی از سوی ستاد سرشماری استان و شهرستان‌ها برای عوامل اجرایی برگزار می شود،‌ افزود: این سرشماری از ۱۲ آبان شروع و به مدت ۴۵ روز ادامه خواهد داشت.

امینی گفت: آخرین سرشماری عمومی کشاورزی در سال ۱۳۹۳ اجرا شده و پس از گذشت ۱۰ سال جمع‌آوری اطلاعات بهنگام بخصوص با عنایت به تحولات سریع بخش کشاورزی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان، ضمن بیان اهمیت سرشماری کشاورزی یادآور شد: لازم است کشاورزان و بهره‌برداران در این سرشماری با مأموران و متصدیان سرشماری همکاری لازم را به عمل آورده و با دقت به پرسش‌های آمارگیران پاسخ دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.