بنیاد نخبگان آذربایجان غربی از افزون بر ۸۵۰ نخبه و افراد مستعد استان حمایت کرد.

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان غربی با بیان اینکه دهم مهر ماه، سالروز ولادت شهید دکتر مصطفی چمران به عنوان روز نخبگان نام گذاری شده است اظهار کرد: بیش از ۸۵۰ نفر از نخبگان و افراد مستعد استان از طرح‌ها و حمایت‌های بنیاد نخبگان آذربایجان غربی استفاده کرده اند.

دکتر هادی الماسی افزود: در سال ۱۳۸۵ با دستور ر هبر معظم انقلاب بنیاد ملی نخبگان به منظور ارج نهادن به استعداد‌های برتر و نخبگان علمی فعالیت خود را آغاز کرد و به تبع آن بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی نیز در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: بنیاد ملی نخبگان سازمانی است که به شناسایی، جذب و پشتیبانی مادی و معنوی از نخبگان می‌پردازد همچنین این بنیاد در ۶ سطح مختلف، از جمله دانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان، اعضای هیئت علمی، مخترعان و فناوران، و نخبگان فرهنگی و هنری حمایت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: تشکیل هسته‌های استاد محور و هیئت‌های اندیشه ورز، با هدف شناسایی افراد مستعد از دیگر فعالیت‌های مهم این بنیاد به شمار می‌رود.

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: امسال چهاردهمین همایش ملی نخبگان با شعار نخبگان، حکمرانی دانش بنیان همزمان با روز نخبگان در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.