رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ دستگاه سرخ‌کن قاچاق خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در بازار تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای قاچاق خارجی در انباری در میدان شوش تخلیه و دپو شده است که این کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی از شهر‌های جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و توزیع شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ماموران این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد محل یک ساختمان که به عنوان انبار مورد استفاده قرار گرفته بوده که کالا‌ها در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نشده و مشاهده می‌کند مقادیر انبوهی کالا ازنوع سرخ کن خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته است و مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی هستند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کالا‌ها شامل تعداد ۳۰۰ دستگاه سرخ‌کن ساخت کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

افشاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار