معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم گفت: در حال برنامه‌ریزی برای اختصاص بخش‌ها و ساعاتی از بوستان‌های شهری به بیماران خاص مانند اوتیسم هستیم.

به نقل از شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد با اشاره به انجام فرایند ساخت یک بوستان مختص بیماران اوتیسم در قم اظهار کرد: این بوستان با مقتضیات خاص بیماران اوتیسم به گونه‌ای که برای آنها خطرناک نبوده و دلپذیر باشد، طراحی شده است.

وی افزود: مسئله توجه به اقشار کم توان در ساخت و توسعه فضای سبز شهری از مهم‌ترین موضوعاتی است که در حال برنامه‌ریزی برای آن هستیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود در این زمینه گفت: اینکه تنها یک بوستان مختص این بیماران داشته باشیم شاید برای دسترسی تمام خانواده‌ها مناسب نباید به همین دلیل به دنبال راهکارهای دیگر نیز هستیم.

اصفهانیان مقدم اضافه کرد: قرار است با اختصاص بخش‌هایی از بوستان‌ها به بیماران خاص یا اختصاص زمان‌هایی خاص از روز برای کودکان و نوجوانان مبتلا به اوتیسم، خدمات ویژه‌ای به این قشر از شهروندان ارائه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار