رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با ورود امواج ناپایدار جوی به منطقه بارش باران در برخی مناطق جنوبی استان گزارش شده که بیشترین مقدار آن در مهاباد ۱۴.۴ میلی‌متر ثبت شد.

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با ورود امواج ناپایدار جوی به منطقه بامداد دیشب بارش باران در برخی مناطق جنوبی استان گزارش شده که بیشترین مقدار آن در مهاباد ۱۴.۴ میلی‌متر ثبت شد و بارش‌ها در سردشت ۵.۸ میلیمتر، میاندوآب ۲.۲ میلی‌متر، پیرانشهر ۱.۸ میلی‌متر، بوکان ۱.۲ میلی‌متر و شاهین‌دژ و نقده هم کمتر از یک میلی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه این امواج فعالیت خود را به صورت بارش پراکنده و وزش باد نشان می‌دهد، افزود: بارش‌ها به صورت نقطه‌ای تا اواخر امروز تداوم خواهد داشت و به دنبال آن جوی آرام و پایدار در منطقه حاکم می‌شود.

محمدپور اظهار کرد: بارش باران بامداد دیشب در مهاباد که با وزش باد و رعد و برق همراه بود، ضمن آبگرفتگی معابر و شکسته شدن شاخ و برگ درختان، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد.

وی گفت: بارش باران در میدان ملاخلیل این شهر باعث تجمع آب در معابر و وارد شدن آب به داخل تعدادی از واحد‌های مسکونی شد و خساراتی هم به برخی خانه‌ها و مغازه‌ها وارد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.