استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی، فریاد مظلومان و مستضعفان است و از آنان با افتخار دفاع می‌کند.

محمد کرمی در شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمام تلاش اسرائیل بر ایجاد ناامنی در کشور بوده، برای نیل به این هدف از گروهک‌های تروریستی حمایت مالی می‌کند، همه باید هوشیار باشیم و به دستگاه‌های امنیتی کمک کنیم تا این افراد شناسایی و به آنها برخورد قاطع شود.

وی افزود: امنیت مقوله مهم بوده باید با جدیت پیگیری شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اقدام غرورآفرین وعده صادق ۲ با وجود تهدیدها؛ اما نظام کوتاه نیامد و دشمن را مورد هدف قرار داد، انقلاب اسلامی فریاد مظلومان را می‌شنود و از آنان دفاع می‌کند.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و اتکا به خدا ایستاده و از هیچ قدرتی واهمه ندارد، اگر اسرائیل حرکتی انجام دهد با قدرت بیشتری پاسخ دریافت می‌کند؛ چرا که جمهوری اسلامی ایران از کنار چنین موضوعاتی به سادگی نمی‌گذرد.

کرمی گفت: در حوزه زیرساخت‌ها شرکت‌ها بویژه شرکت نفت مراقب باشد، دستگاه‌های امنیتی برنامه‌ریزی لازم را انجام داده، تعاملات تقویت و مجموعه حراست‌ها فعال‌تر شود.

وی بیان کرد: مسوولان برنامه‌ها را با دقت بیشتر دنبال کنند، تمامی دستگاه‌ها طرح‌ها و برنامه‌های خود را آماده داشته باشند تا در صورت سفر رئیس جمهور و وزرا به سیستان و بلوچستان مواردی که نیاز به مطرح شدن دارد آماده باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: چشم انداز و برنامه ۲۰ ساله را هر دستگاه اجرایی باید داشته باشد و چالش‌ها را رفع کند، در این زمینه آبفا، مسکن، حوزه کشاورزی، شیلات، دامداری، مرغداری و سایر دستگاه‌ها باید برنامه خود را آماده کرده و بر اساس آن پیش بروند.

وی افزود: در بخش اقتصادی بازارچه‌های سیستان و بلوچستان باید فعالیت شبانه روز داشته باشند نیروی انسانی آنها باید تامین و برنامه‌ریزی دقیق در دستور کار باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.