فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: در قالب رزمایش هم‌کلاسی مهربان پنج تعداد سه هزار بسته نوشت‌افزار به نیت سه‌هزار شهید استان برای دانش‌آموزان نیازمند استان تهیه شد.

سردار منصور شوقانی گفت: در آستانه دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان به پاسداشت شهدای دانش‌آموز و همه شهدای مظلوم جبهه مقاومت و به ویژه شهید سیدحسن نصرالله و همرزمانشان، یکی از برنامه هایی که در استان برنامه ریزی شد اجرای رزمایش همکلاسی مهربان پنج است.

وی افزود: تهیه و توزیع اقلام نوشت‌افزار به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان در سه هزار بسته به همراه هزار جفت کفش برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده است.

 

وی ارزش ریالی هر بسته را چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال دانست که به‌طور میانگین برای هر دانش‌آموز در سطوح مختلف تحصیلی در نظر گرفته شد، به‌طوری که برای دانش‌آموزان دوران دبستان و متوسطه این بسته متفاوت بود و به فراخور نیازمندی‌ها بسته‌ها آماده شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان خاطرنشان کرد: مرحله دوم اجرای این طرح نیز در هفته بسیج اجرا می‌شود و در آن تعدادی کتاب کمک‌درسی تهیه و در هفته بسیج در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.