تیم فوتبال سپاهان ایران در آخرین بازی آسیایی مقابل استقلال تاجیکستان به یک پیروزی پر گل دست یافت.

سپاهان با پیروزی خانگی ۴ صفر برابر استقلال تاجیکستان از مرز ۱۵۰ گل در رقابت‌های آسیایی گذشت. سپاهان حالا و بعد از ۱۰۱ بازی در لیگ قهرمانان چنین کارنامه‌ای دارد: ۴۳ برد، ۱۹ مساوی، ۳۹ باخت، ۱۵۲ گل زده و ۱۳۴ گل خورده. بهترین گلزن سپاهان در این بازیها، محمود کریمی است با ۱۱ گل و روی پله دوم، مهدی سیدصالحی ۱۰ گله قرار دارد. نفرات سوم هم ۷ گله هستند: رسول خطیبی، جواهیر سوکای و عماد رضا. گل‌های رُند سپاهان را در بازی‌های آسیایی چه کسانی زده‌اند. 

گل شماره ۱: محمود کریمی
 سپاهان در اولین بازی آسیایی‌اش، برابر نفتچی ازبکستان در ورزشگاه نقش جهان به میدان رفت و توانست با ۴ گل مهمانش را شکست بدهد. اولین گل بازی را محمود کریمی دقیقه ۴۳ و روی پاس نویدکیا در یک مصاف ۳ به تک زد.

گل شماره ۵۰: هادی عقیلی
 گل شماره ۵۰ سپاهان در بازی‌های آسیایی سال ۲۰۰۹ وارد دروازه بنیادکار در ازبکستان شد. این گل را هادی عقیلی در دقیقه ۲+۴۵ و روی ریباند ضربه ایستگاهی زیبای محرم نویدکیا وارد دروازه میزبان کرد.

گل شماره ۱۰۰: محمد غلامی
 سال ۲۰۱۳ و در نهمین حضور آسیایی سپاهان از گل شماره ۱۰۰ آنها رونمایی شد. سپاهانِ کرانچار آن روز در امارات با نتیجه ۲ یک النصر را شکست داد. گل دوم آنها با ضربه سر دقیقه ۷۹ محمد غلامی، صدمین گل طلایی‌ها در لیگ قهرمانان لقب گرفت.

گل شماره ۱۵۰: جواد آقایی‌پور
سپاهان در دومین بازی لیگ قهرمانان میزبان استقلال تاجیکستان بود و با نتیجه ۴ صفر مهمانش را شکست داد. گل دوم تیمِ مورایس در این بازی، صد و پنجاهمین گل آسیایی سپاهان بود که با ضربه دیدنی و فنی جواد آقایی‌پور زده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار