رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین CB ۱۳۰۰ قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش آن را ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ  اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین  پلیس موفق به کشف موتورسیکلت قاچاق در محدوده جنت آباد شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین CB۱۳۰۰ قاچاق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در محدوده جنت آباد است.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس با اقدامات پلیسی موتورسیکلت مذکور را شناسایی و توقیف کردند و بعد از بررسی مدارک متوجه شدند که این موتور فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و شماره تنه بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: در همین راستا پرونده قضایی مربوطه تشکیل، موتورسیکلت تحویل سازمان اموال تملیکی داده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار