چهارصد و شصت و سومین شماره هفته‌نامه «خط حزب‌الله» با بررسی میراث این شهید بزرگ و با عنوان «راه نصرالله؛ خط حزب‌الله» منتشر شد.

به مناسبت شهادت مجاهد کبیر مقاومت جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله، چهارصد و شصت و سومین شماره هفته‌نامه «خط حزب‌الله»، با بررسی میراث این شهید بزرگ و با عنوان «راه نصرالله؛ خط حزب‌الله» منتشر شد.

در این شماره، نشانه‌های زوال رژیم صهیونی بر اساس تحلیل رهبر معظم انقلاب در سی و سه سال اخیر در قالب اطلاع‌نگاشت منتشر شده است.

نیرو‌های مؤمن و انقلابی سراسر کشور می‌توانند در چاپ و توزیع این هفته‌نامه در مساجد و هیات‌های مذهبی شهر و منطقه سکونت خود مشارکت کنند.

موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان نیز در تماس تلفنی با وزرای خارجه انگلیس، هلند و فرانسه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور ملل متحد استفاده کرده و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونسیتی را مورد هدف قرار داده است.

جمهوری اسلامی ایران با وجود توانایی در ضربه زدن به اهداف غیرنظامی با اثبات پایبندی همیشگی خود به اصول انسانی و قوانین بین‌المللی و برخلاف اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مسکونی، مدارس، بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های غیرنظامی، در پاسخ موشکی شب گذشته خود تنها مراکز امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار