طی حکمی از سوی رییس مرکز آمار ایران، مجید دهقانی‌زاده جانشین رییس ستاد هماهنگی و مدیر اجرای سرشماری عمومی کشاورزی استان یزد شد.

غلامرضا گودرزی رییس مرکز آمار ایران و رییس ستاد سرشماری عمومی کشاورزی۱۴۰۳ کشور؛ طی احکام جداگانه‌ای، مجید دهقانی‌زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد را به سمت جانشین رییس ستاد هماهنگی و مدیر اجرای سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ در استان یزد و جعفر رحمانی معاون آمار و اطلاعات این سازمان را به سمت قائم مقام مدیر اجرای این سرشماری، منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب جانشین رییس ستاد هماهنگی و مدیر اجرای سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ استان یزد آمده است:

با استناد به ماده (۳) قانون مرکز آمار ایران، ماده (۱۰) احکام دائمی برنامه توسعه کشور و همچنین در اجرای فرمان شماره ۸۳۷۰۹ مورخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۳ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت جانشین رییس ستاد هماهنگی و مدیر اجرای سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ استان یزد منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با توجه به نقش و اهمیت اطلاعات حاصل از اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در تصمیم سازی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و نقشه برجسته‌ای که اجرای موفق این سرشماری می‌تواند در امنیت غذایی سلامت جامعه اشتغال و استقلال کشور عزیزمان ایفا نماید مقدمات اجرای سرشماری در آبان ماه سال جاری را فراهم نمایید.

 امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام ویژه و به کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در آن سازمان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان در انجام این رویداد ملی موفق باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار