رئیس سازمان مالیات از فراخوان برای ثبت اطلاعات ۲۱۱ هزار مودی اشخاص حقوقی و حقیقی خبرداد و گفت: تاکنون ۵ میلیارد صورت حساب نوع یک و دو در سامانه مودیان بارگذاری شده است.

محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۲ و مطابق با آخرین اراده قانون گذار برای اجرای قانون سامانه پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان رقم خورده با سرعت بسیار خوبی این سامانه در حال اجرا است گفت: با توجه به اراده قانون گذار اجرای این سامانه با سرعت بسیار خوبی بستر اجرای این قانون را فراهم کردیم و تاکنون هم مودیان از این طرح استقبال خوبی کردند.

 وی ادامه داد: از دی ماه سال گذشته تا امروز ۵ میلیارد صورت حساب نوع یک و دو با تفصیل اقلام کالای فروش رفته و اطلاعات خریدار  وفروشنده دریافت کرده ایم.

معاون وزیر اقتصاد بیان کرد: بیش از ۲۱۱ هزار مودی  اشخاص حقوقی و حقیقی که طبق قانون فراخوان شده اند تا نسبت به تکالیف خود عمل کنند که در حال حاضر این مودیان به تکالیف خود عمل کرده اند.

سبحانیان اظهار کرد: قانون گذار فرآیند تدریجی برای پیوستن  اشخاص حقیقی و اجرای صورت حساب الکترونیکی دیده است که  خوشبختانه با آموزش‌های که در خدمت مودیان می‌دهیم و عزم اراده برای پیشبرد هرچه سریعتر قانون  وجود دارد برای پیشبرد هرچه سریعتر این قانون اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

 
خبرنگار: محبوبه کباری
برچسب ها: مالیات ، صورت حساب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار