فرماندار سیرجان از مراحل تولید شرکت مس چهارگنبد بازدید کرد.

 

 فرماندار سیرجان ومعاون وی ازمعدن چهارگنبد شامل بخش‌های مختلفی همچون معدن روباز، معدن زیرزمینی، نحوه استخراج مواد معدنی و کارخانه تغلیظ و تولید کنسانتره بازدید کرد. 

فرماندار سیرجان با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های چشمگیر این شرکت در طول یک سال گذشته، گفت: رشد و توسعه این مجموعه در مقایسه با بازدید‌های قبلی بسیار قابل توجه و شایسته تقدیر است.

علی یعقوبی پور افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و پیشرفت این شرکت، حضور یک مدیرعامل جوان، بومی و پرتلاش در رأس مدیریت آن است.

وی تصریح کرد: همچنین، همدلی و همکاری دلسوزانه نیرو‌های کار بومی منطقه نقش بسیار مهمی در افزایش چندین برابری تولید و ارتقاء عملکرد این مجموعه داشته است.

فرماندار سیرجان در این بازدید با اشاره به اهمیت تولید داخلی و مشارکت مردم در توسعه اقتصادی کشور، بیان کرد: مجموعه مدیریت شهرستان کاملاً آماده است تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال، که بر تولید و استفاده از ظرفیت‌های مردمی تأکید دارد، از هر گونه همکاری و حمایت از این مجموعه و سایر واحد‌های تولیدی دریغ نکند، ما معتقدیم که با مشارکت مردم و همراهی تمامی ارکان مدیریتی شهرستان، می‌توانیم شاهد رشد پایدار و توسعه اقتصادی منطقه باشیم.

 

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های عظیم معدنی شهرستان سیرجان، تصریح کرد: پتانسیل‌های موجود در حوزه معدن و صنایع وابسته می‌تواند نه تنها در رونق اقتصادی شهرستان، بلکه در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و افزایش سطح رفاه مردم منطقه نیز تاثیرات مثبتی داشته باشد.

برچسب ها: معدن ، تولید داخلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.