وزیر خارجه ایران، بر اهتمام دائمی کشورمان به همسایگان و توسعه همکارى هاى منطقه‌ای و حرکت در جهت ایجاد منطقه قوی با مشارکت همه کشور‌های منطقه تأکید کرد.

وزراى خارجه جمهورى اسلامى ایران و کشورهاى عضو شوراى همکارى در نشستی، آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی را مورد بحث و گفتگو قرار داده و بر همگرایی و همکاری کشور‌های منطقه با یکدیگر در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.

 در این نشست که به ریاست شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر برگزار شد، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های شورای همکاری با بررسى تحولات منطقه، بر ادامه گفتگو‌های دوجانبه و چندجانبه در جهت تقویت روابط فیمابین و یافتن راه‌های همکاری در جهت رشد و شکوفایی منطقه تأکید نمودند.

عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن استقبال از برگزاری این نشست، بر اهتمام دائمی کشورمان به همسایگان و توسعه همکارى هاى منطقه‌ای و حرکت در جهت ایجاد منطقه قوی با مشارکت همه کشور‌های منطقه تأکید کرد.

وزیر خارجه ایران توسعه و پیشرفت منطقه را در گرو ثبات و امنیت آن دانست و ابراز امیدواری کرد با همکارى و هم افزایى کشورهاى منطقه، امنیت و توسعه منطقه تامین گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار