از ابتدای امسال هفت باند کلان و ۱۶ باند دیگر قاچاق سوخت که فعالیت منطقه‌ای داشتند منهدم شدند.

فرمانده  انتظامی هرمزگان گفت: پلیس از این باند ها  ۳۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق  کشف کرد.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: از ابتدای امسال تاکنون همچنین ۱۶ تن انواع مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش در هرمزگان کشف شده است.
وی گفت: در این مدت دو هزار و ۱۱۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: ۵ هزار و ۸۱۷ خودرو توقیف شده است.

سردار جاویدان گفت: ارزش محموله‌ها کشف شده ۷ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان، استانی استراتژیک و قطب مبادلات است و با داشتن هزار و ۵۰۰ کیلومتر مرز دارد افزود: نیروی انتظامی در حوزه انتظامی، دریابانی، اطلاعات، پلیس فتا، مواد مخدر، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با همه‌ی توان و اقتدار و با کار جهادی به دنبال برقراری امنیت در استان هستند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه امنیت یک نیاز ضروری و یک ارزش در جامعه است گفت: رتبه استان در بین استانی‌های کشور به نسبت جمعیت ووسعت در شرایط مطلوبی است.

سردار جاویدان افزود: به مناسبت هفته نیروی انتظامی خودرو‌هایی که به هر دلیلی توقیف شده اند ترخیص می‌شوند.

وی با اشاره اینکه شعار امسال پلیس هوشمند و مردم قانون مدار است گفت: با افرادی که به دنبال قانون شکنی هستند شدیداً برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی، حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه، تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی، دیدار با نخبگان، بهره برداری و ساخت کلانتری و منازل سازمانی و غبار روبی گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهدا و امام راحل (ره) از مهم‌ترین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان است.

۱۳ تا ۱۹ مهر به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.