امام جمعه ارومیه گفت: با اشاره بخش کوچکی از قدرت نظامی ایران، هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها در هم شکسته شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه با اشاره به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ در هفته جاری گفت: در حالی که این عملیات تنها با بخش کوچکی از قدرت نظامی ایران صورت گرفت، هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها در هم شکسته شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با بیان اینکه این عملیات، قدرت نظامی جمهوری اسلامی را به خوبی نشان داد، اضافه کرد: خود صهیونیست‌ها هم می‌دانند که اگر گستاخی دیگری نشان دهند، پاسخی دندان شکن از سوی ایران دریافت می‌کنند و استیصال آنان به خوبی نمایان است.

وی همچنین با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، یاد و خاطره این مجاهد فی سبیل الله را گرامی داشت و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص این شخصیت والامقام، تعابیر با عظمتی را مطرح کردند که نشان دهنده جایگاه اوست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس تصور کرده بود که با شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت، این جبهه متلاشی می‌شود، اما در روز‌های اخیر درک کرده که راه مقاومت در مقابل استکبار جهانی مستمر و مداوم است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: البته بوق‌های رسانه‌های غربی‌ها و رژیم صهیونیستی با القای دروغ‌های متعدد، سعی در انجام جنگ روانی دارند که باید در مقابل این جنگ آنان نیز با تبیین واقعیت‌های جبهه مقاومت ایستاد.

وی همچنین روز نیروی انتظامی را به کارکنان انتظامی تبریک گفت و اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد امنیت در جامعه هستیم که باید قدردان این تلاش‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.