دبیر سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان گفت: همزمان با افتتاحیه معنوی این جشنواره درکنار شهدا ، قصه این دوره از این رویداد بزرگ فرهنگی را آغاز کردیم.

دبیر سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان در آغاز این رویداد بین المللی گفت: امروز در کنار شهدا بعنوان قهرمانان ایران زمین وقهرمان وطن وکشور قصه مان را شروع کردیم بطوریکه هرکدام از شما کودکان ونوجوانان در آینده می‌توانید قهرمانان ایران باشید.


مجید زین العابدین افزود: در حوزه ملی این جشنواره بین المللی فیلم‌های سینمایی بلند و کوتاه در قالب فیلم‌های داستانی وانیمیشن به نمایش گذاشته می‌شود و بخش سومی هم برای کودکان غزه از ایران و خارج کشور تولید شده است که در مدت برگزاری جشنواره اکران می‌شود.


وی گفت: در ستاد جشنواره برنامه ریزی شده دراین دوره فیلم‌های راه یافته به جشنواره شادتر تولید شود و برای خوشحالی کودکان ونوجوان انیمیشن‌های جذاب وتراز جهانی انتخاب شده است.


دبیر سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان در آغاز این رویداد بین المللی افزود: طبق برنامه ریزی برای کودکان فیلم اختصاصی و آثاری هم متناسب با سن نوجوانان تولید شده است.


مجید زین العابدین گفت: علاوه برنمایش فیلم‌های کودکان ونوجوانان، افراد حائز شرایط می‌توانند از کلاس‌های بازیگری سینما با حضور استادان بازیگری کشور استفاده کنند.


سی وششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شعار پروانه‌های مقاومت تا ۱۹ مهرماه در اصفهان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار