امام جمعه همدان در نماز عبادی سیاسی جمعه، عملیات وعده صادق ۲ را پاسخی کوبنده به استکبار جهانی و نشان دهنده قدرت و عظمت ایران دانست.

 آیت الله شعبانی موثقی در خطبه‌ها امروز نماز جمعه شهر همدان گفت: خداوند فرموده در میدان جهاد باید هم فکری باشد و با تبعیت از فرماندهی میدان آبروی خود را حفظ کنید و باصبر و بردباری و اعتماد به رهبری دینی و ولایت جهاد کنید.

او با اشاره به تجربه گران بهای ۸سال دفاع مقدس گفت: دستاورد‌های بی نظیر از افزایش بنیه دفاعی نظامی تا اقتدار آفرینی و پیشرفت در زمینه‌های مختلف و تحکیم استقلال سیاسی و اقتصادی همگی براساس این دستورات الهی محقق شده است.

خطیب جمعه همدان در با تشریح زندگی شهید مقاومت سید حسن نصرالله گفت: این سید عالیقدر در طی سال‌ها مجاهدت وحدت را به مجموعه پراکنده شده جامعه لبنان باز گرداند.

آیت الله شعبانی گفت: شهید سید حسن نصرالله شیعیان لبنان را زیر یک پرچم جمع کرد وبه آنها عزت وعظمت داد.

او راه شهید را مستمر دانست و گفت: این مکتب مستدام خواهد بود و فرزندان و سربازان مقاومت طوری تربیت شده اند که وابسته نیستند و خودکار و آتش به اختیار به مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها ادامه خواهند داد.

آیت‌الله شعبانی موثقی باقدردانی از نیرو‌های مسلح گفت: اقدام شکوهمند فرزندان میهن عزت و اقتدار اسلام را در دنیا افزایش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.