دوستعلی گفت: حضور امروز مردم ثابت کرد که مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، مبارزه با رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم مسلمان فلسطین، غزه و لبنان و مبارزه با استکبار تحت لوای رهبری ایستاده‌اند.

مجید دوستعلی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، جنایات متعدد رژیم غاصب صهیونیستی و اقامه نماز جمعه این هفته به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای گفت: آرمان حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی، از آرمان‌هایی بود که حضرت امام خمینی (ره) از ابتدا مبارزه بر این مهم تأکید داشتند و تا به امروز هم تحت لوای رهبری، مقام معظم رهبری ادامه دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: این آرمان، آرمان انقلاب اسلامی است. به این معنی که از همان ابتدا امام راحل یکی از رویکرد‌های مبارزه خود را در مورد رژیم صهیونیستی قرار دادند و این آرمان به همین ترتیب در دامنه انقلاب اسلامی ادامه دارد و تا امروز که وضعیت رژیم صهیونیستی به وضعیت خاص خود رسیده است و قطعاً انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با این موضوع، احساس تکلیف و وظیفه می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی جنایات متعددی را انجام می‌دهد. در غزه بیش از ۴۰ هزار انسان بی‌گناه به خاک و خون کشیده است، در لبنان قریب به ۲ هزار انسان بی‌گناه را به‌شهادت رسانده و از همه مهم‌تر نیرو‌های مقاومت و از جمله رهبر مقاومت، آیت‌الله سید حسن نصرالله را به‌شهادت رسانده. این رژیم سفاک شرایط را به حدی رسانده که خط قرمز را رد کرده است.

دوستعلی تصریح کرد: حضور مردم امروز در نماز جمعه امروز به امامت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، به معنی همبستگی، همدلی و همراهی با آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحت لوای رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ چراکه رژیم غاصب صهیونیستی گمان می‌کند که مردم ایران از مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی و مواضع استکبار خسته شده‌اند و امروز مسائل اقتصادی برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده، دل مردم از رهبری و از نظام کنده شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور امروز مردم در مصلای امام خمینی (ره) ثابت کرد که مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، مبارزه با رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم مسلمان فلسطین، غزه و لبنان، مبارزه با استکبار تحت لوای رهبری که ولی امر مسلمین جهان و نایب امام زمان (عج) ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه قظعاً بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی راهگشا است، افزود: پیوند ملت ایران با رهبر معظم انقلاب، پیوند بسیار عمیقی است که قطعاً برای دشمنان پیام‌های خیلی خطرناکی دارد. به‌ویژه بعد از اقدامی که در عملیات وعده صادق ۲ انجام شد و هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.