فرمانده انتظامی شهرستان  ایرانشهر از دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی در یکی از محلات شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی رشنودی فرمانده انتظامی شهرستان  ایرانشهر  بیان داشت؛ در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به سمت شهروندی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود؛ با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، راننده یک دستگاه خودرو پژو به همراه سه سرنشین با سلاح کلاشینکف به سمت شهروند تیراندازی و از محل متواری شده اند که در این تیراندازی شهروند مجروح که توسط یگان امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سرهنگ "رشنودی" در ادامه تصریح کرد؛ پلیس به منظور دستگیری عاملان این تیراندازی تحقیقات اولیه تخصصی خود را آغاز که مشخص شد عاملان این تیراندازی به روستا‌های اطراف شهرستان متواری شدند.

وی افزود؛ با اشراف اطلاعاتی، روز گذشته رد پای عامل اصلی و سه نفر دیگر در این تیراندازی در یکی از محلات شهرستان به دست آمده که پلیس با انجام کار دقیق پلیسی عامل اصلی تیراندازی و همدستانش را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر به اشاره به این که تحقیقات پلیس در خصوص کشف سلاح به کاربرده از این متهمان در دستور کار پلیس می‌باشد، خاطر نشان کرد؛ متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات شخصی عنوان کرد.

برچسب ها: فراجا ، رعب و وحشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار