محمود مرداوی از رهبران جنبش حماس، گفت: عملیات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی یک گام مهم و تاریخی در شرایط کنونی به شمار می‌رود.

مرداوی در گفتگو با شبکه «الاقصی» افزود: این عملیات درحالی که جنایت‌ها و کشتار‌ها توسط رژیم صهیونیستی روبه افزایش است، هیمنه بنیامین نتانیاهو را درهم شکست.

وی اضافه کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد که با ترور رهبران مقاومت در لبنان و فلسطین، می‌تواند بازدارندگی ایجاد و مقاومت را به عقب نشینی وادار کند.

مرداوی درباره خطبه‌های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز، گفت: ما تاکید آیت الله خامنه‌ای مبنی بر موضع ثابت و اصولی ایران در حمایت از ملت‌های فلسطین و لبنان و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را ارج می‌نهیم.

وی افزود: پشتوانه این سخنان، اقدامات عملی و قهرمانانه ایران در پشتیبانی از فلسطین است که آخرین نمونه آن، عملیات موشکی در عمق سرزمین‌های اشغالی فلسطین بود.

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ادامه بر اهمیت پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران در ابعاد سیاسی و میدانی از ملت‌های فلسطین و لبنان، همزمان با فشار‌های بین المللی و جانبداری قدرت‌ها از اشغالگران و چشم پوشی بر جنایت‌های آنها در منطقه تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار