مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۳۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان اجرا می‌شود.

هاشم علایی صبح امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی پارس‌آباد گفت: یکی از لازمه‌های جذب سرمایه‌گذاران، ایجاد بستر‌ها و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز آنان است تا با فراهم کردن امکانات لازم، شاهد حضور سرمایه‌گذاران در استان باشیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: این موضوع همواره مورد تأکید مسئولان و دولتمردان بوده و تلاش شده است با حمایت‌ها، تأمین اعتبارات و وضع قوانین و مقررات مختلف، تنگنا‌ها و مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.
او با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذار، زمینه‌ساز رشد همه‌جانبه استان خواهد شد، گفت: هدف از تشکیل شرکت شهرک‌های صنعتی، حمایت از سرمایه‌گذاران و بسترسازی برای رونق تولید و اشتغال است که این شرکت از تمام ظرفیت‌های ممکن برای تحقق این هدف مهم استفاده خواهد کرد تا جوابگوی خیل عظیمی از تقاضا‌های بحق سرمایه‌گذاران و واحد‌های تولیدی باشیم.
علایی از اجرای برنامه‌های متنوع این شرکت برای رونق تولید و اشتغال خبر داد و افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به‌منظور رشد و توسعه صنعتی و افزایش سرمایه‌گذاری در استان، برنامه‌های این شرکت در حوزه‌های مختلف، تأمین اعتبارات، ایجاد زیرساخت‌ها، توسعه شهرک‌های صنعتی، فعال‌سازی قرارداد‌های راکد و ارائه بسته‌های حمایتی به واحد‌های تولیدی تدوین شده است که این برنامه‌ها با جدیت هرچه‌تمام‌تر در سطح شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود.
او به اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی در تسهیل امور واحد‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرک‌های صنعتی، تلاش شده است با بازدید‌های میدانی نسبت به حل مشکلات واحد‌های تولیدی در همان محل واحد‌ها اقدام شود تا خللی در تولید و اشتغال آنان ایجاد نشود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: امسال شاهد اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی هستیم تا روند رو به رشد توسعه صنعتی استان تداوم و گسترش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.