فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ۶ ماه گذشته با همکاری پلیس آگاهی ۹۶۰ سارق در شهر‌ها و مناطق مختلف استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار کیقباد مصطفایی گفت: با نصب پابند الکترونیک به پای سارقان حرفه‌ای (چهار فقره سرقت) داشتند اقدامات پیشگیرانه خوبی برای کاهش سرقت انجام شد.
 
وی با بیان اینکه میزان کشفیات اموال سرقت شده نیز ۱۴ درصد افزایش داشته است، گفت: سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و سرقت از مغازه‌ها به ترتیب ۴۵، ۴۴ و ۲۱ درصد کاهش داشته است.
 
وی کشف ۲ هزارو ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان‌ها و محور‌های مواصلاتی این استان در شش ماهه اول سال جاری را نیز از دیگر عملکرد مثبت نیروی انتظامی اعلام کرد، و افزود: در این مدت وقوع قتل در سطح استان ۱۰ درصد کاهش داشته است و قاتلان نیز در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نزاع‌های دسته جمعی که همواره در سطح این استان یک تهدید جدی محسوب می‌شد با اقدامات پیشگیرانه پلیس پنج درصد کاهش یافت.
 
مصطفایی با اشاره به برقراری بیش از ۵۱۳ هزارتماس با سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ این استان افزود: از این تعداد ۹۷ هزارو ۲۶۳ مورد منجر به عملیات پلیسی شد.
 
وی بیان کرد: میزان انتقادات و شکایات نسبت به ماموران و پلیس به ترتیب ۲۸ و ۱۲ درصد کاهش یافت.
 
مصطفایی صدور و تحویل بیش از هفت هزار گواهینامه و تعویض بیش از ۱۶ هزار پلاک را از دیگر عملکرد نیروی انتظامی این استان در حوزه پلیس راهور در سال جاری اعلام کرد.

وی به فعالیت‌های نیروی انتظامی در حوزه اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۵۰۰ نفر جذب نیروی انتظامی این استان شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.