معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۷۷۲۷ فقره انشعاب برق جدید نصب و قدرت ۲۱۷۰ انشعاب موجود نیز افزایش داده شده است.

علیرضا اسکندری در نشست شرکت توزیع نیروی برق فارس، گفت: در سال گذشته در مجموع ۹۸۹۷ انشعاب برق جدید نصب و یا تغییر قدرت داشته‌اند که با این میزان واگذاری، در حال حاضر تعداد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به بیش از یک میلیون مشترک رسیده است.

او بیان کرد: در جهت توسعه خدمات غیرحضوری، امکان ثبت و پیگیری درخواست‌های مربوط به فروش انشعاب و خدمات پس از فروش از طریق نرم‌افزار کاربردی برق من و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به نشانی www.farsedc.ir وجود دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه سخنان خود از جمع‌آوری بیش از ۲۸۰۰ اتصال غیرمجاز به شبکه برق در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: انشعابات غیر مجاز علاوه بر خسارات ناشی از ربایش برق و صدمه به شبکه و تجهیزات عمومی، شرایط غیر ایمنی را نیز ایجاد می‌کند که طی آن امکان بروز حوادث انسانی افزایش می‌یابد.

او با بیان اینکه به منظور مقابله با این موضوع، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اقدامات قابل توجهی را در چند سال اخیر انجام داده است، اضافه کرد: به منظور رفع شرایط غیر ایمن، صیانت از حقوق عامه، کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه برق، سال گذشته نیز تعداد ۶۰۱۱ اتصال غیرمجاز به شبکه برق در حوزه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس شناسایی و جمع‌آوری شد.

اسکندری در خاتمه یادآور شد: از همه مردم درخواست داریم در صورت مشاهده چنین مواردی، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۲۱ و یا اپلیکیشن سامانه برق ایران (برق من) اطلاع داده و در شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز همکاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.