وکیل بیرانوند گفت: ما قطعاً به رای صادر شده برای بیرانوند اعتراض می‌کنیم و در نهایت اگر رای به نفع هر کسی شد تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

مصطفی سلیمانی وکیل بیرانوند درباره  رای صادر شده برای موکلش  اظهار کرد: ما به این رای اعتراض خواهیم کرد. یک سری ابهامات در این پرونده وجود داشت. باشگاه پرسپولیس یک دعوایی علیه بیرانوند مطرح کرد و در دادخواست دوم خواستار محکومیت باشگاه تراکتور و بیرانوند شد.

او افزود: در بحث ایفمارک و هزینه پزشکی ورود نشد. اگر قرار بود پرونده به کارشناس ارجاع شود چرا به حالت سابق برگشت؟ قطعاً ما به رای اعتراض می‌کنیم.

سلیمانی ادامه داد: از روز اول با فشار‌هایی که وارد شد تمام حقایق وارونه جلوه داده شد. یک کارگروه در فدراسیون فوتبال که ۲ نفر آن حقوقی هستند آیین‌نامه‌ای تصویب کردند که عامری نیست و بر اساس آن پاداش‌ها را قبول نکردند. مطمئنا اگر به CAS برویم به نفع ما رای می‌دهند. چرا به مسائل ایفمارک و دیگر مسائل ورود نکردند.

وکیل بیرانوند  بیان کرد: طبق قرارداد هزینه‌های پزشکی با باشگاه بوده است و کمیته وضعیت اصلاً به این موضوع وارد نشد. مشکل اصلی ما روی فسخی است که به‌صورت قانونی صورت گرفته است.

او  عنوان کرد: عاجزانه درخواست دارم تحت فشار رسانه‌ای تصمیم نگیرند. جریمه بیرانوند هم منصفانه نیست. مراجع دادرسی کارشان را انجام دهند و اینکه کسی فشار بیاورند و بگویند ظالمانه است منصفانه نیست.

سلیمانی گفت: ما قطعاً به این رای اعتراض می‌کنیم و در نهایت اگر رای به نفع هر کسی شد تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار