شبکه خاوران با همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ابتکاری رسانه ای، خطبه‌های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر را به صورت همزمان در مصلای شهر‌های خراسان جنوبی به صورت زنده پخش کرد.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: پس از پیگیری و همکاری رسانه ملی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در جمعه نصر و همزمان با حضور تاریخی و میلیونی مردم در مصلی امام خمینی (ره) تهران و اقامه نماز با امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای، خطبه‌های تاریخی معظم له به صورت زنده در مصلی ۱۵ شهر خراسان جنوبی پخش شد.

او افزود: با شروع خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در مصلی امام خمینی (ره)، شبکه خاوران همزمان با شهر‌های فردوس، طبس، بشرویه، عشق آباد، سربیشه، اسفدن، شوسف، سه قلعه، آرین شهر، خوسف، نهبندان، خضری دشت بیاض، درح، زیرکوه و دیهوک این خطبه‌ها را به صورت زنده پخش کردند.


بیشتر بخوانید


صدا و سیمای خراسان جنوبی از صبح جمعه و ساعاتی قبل از آغاز خطبه‌های نماز جمعه تهران، با پخش ویژه برنامه‌های زنده و انعکاس حضور مردم در مصلی امام خمینی (ره) و دعوت از کارشناسان، شرایط کنونی منطقه و اهمیت نمازجمعه نصر را تبیین کردند. 

همچنین با حضور گروه‌های تلویزیونی در منزل شهدا و ارتباط زنده با شبکه استانی و سراسری درباره عملیات وعده صادق (۲) و اهمیت نماز جمعه نصر گفتگو شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از همکاری حجت الاسلام حامد شاهبیگی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی در برنامه ریزی جمعه نصر قدردانی کرد.

برچسب ها: رسانه ملی ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.