مدیریت بحران استانداری یزد، از آمادگی تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در این شهرستان خبر داد.

ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در مانور لحظه صفر در بهاباد گفت: مانور لحظه صفرزلزله در شهرستان بهاباد به منظور آمادگی تمامی دستگاه‌های خدمات رسان برگزار شد.

وی بیان داشت: در این مانور ۱۵ دستگاه خدمات رسان با ۲۲ گروه امداد ونجات عملیاتی درزمان ممکن به منطقه عملیات رسیدند وتمامی امکانات دستگاه‌های فوق بازدیدوبررسی به عمل آمد.

ملک زاده بابیان اینکه شهرستان بهاباد دارای ۷۰۰ واحد مسکونی میباشد که بحث ایمن بودن آنها حل شده است افزود: شهرستان بهاباددارای ۷۰۰ منزل مسکونی بوده که از ۱۷۰۰ عدد ازاین واحدهابحث ایمن بودن آنهاازسال ۸۲ مطرح بود که خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولان بحث ایمن سازی واحد‌ها حل شده است ومشکلی ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزداولین موضوع مخاطره آمیز در بهاباد یزد، زمین لرزه است و مهمترین اصل هم در حوزه پیشگیری، مقاوم سازی منازل مسکونی و آموزش مردم است و در این زمینه نیز واحد‌های مسکونی با تامین اعتبارات لازم در حال مقاوم سازی، نوسازی و بهسازی است..

مانور لحظه صفر در شهرستان بهاباد با حضورمدیر کل مدیریت بحران استان یزد، فرماندار مدیریت بحران فرمانداری و معاون امور عمرانی فرماندار و سایر دستگاه‌های خدمات رسان در جاده نایبند بهاباد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.