استاندار بوشهر گفت: عملیات اجرایی و آغاز بهره برداری از چندین طرح عمرانی در شهرستان دشتی انجام شد.

احمد محمدی زاده روز یکشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: افتتاح پروژه بهسازی محور خورموج به لاور شرقی به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از این پروژه‌هاست که گامی در راستای بهبود تردد و ایمن‌سازی مسیر است.

وی افزود: افتتاح ۵۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر خورموج نیز از دیگر طرح‌های مهمی است که به بهره‌برداری رسید.

استاندار بوشهر از افتتاح ۶ پروژه حوزه راهداری خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی باربری شیخیانی در لاور شرقی با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال از این طرح‌هاست.

محمدی زاده عنوان کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت سه‌راه عربی تا عالی حسینی به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۴۵۰میلیارد ریال و همچنین اجرای آسفالت محور کارخانه سیمان تا روستای لاور شرقی به طول پنج کیلومتر و اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال نیز از این طرح‌هاست.

وی افزود: اجرای روشنایی میدان بصیرت تا زائرعباسی به طول هفت کیلومتر و اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت محور گزدراز به شیخان با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و اجرای روشنایی از روستای عربی تا پلیس راه به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۵۳ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

استاندار بوشهر عنوان کرد: همچنین ۲ پروژه راهداری کلنگ‌زنی شده که شامل بهسازی قطعه سوم محور گزدراز به شیخان به طول ۳ کیلومتر و مجتمع خدمات رفاهی احمدی محدوده روستای منقل است.

شهرستان دشتی در ۸۵ کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.