نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول سال شاهد از خود گذشتگی حافظان امنیت از نوار مرز تا داخل شهر‌ها هستیم که با جان و دل جهت ایجاد امنیت به مردم خدمت می‌کنند.

 

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با  فرمانده نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته فراجا بیان کرد: کردستان به واسطه زحمات شبانه روزی مجموعه نیرو‌های انتظامی در اوج امنیت  قرارداد و این جای شکر گزاری دارد.  

ماموستا رستمی افزود: در طول سال شاهد از خود گذشتگی حافظان امنیت از نوار مرز تا داخل شهر‌ها هستیم که با جان و دل جهت ایجاد امنیت به مردم خدمت می‌کنند که این خود مایه افتخار است.

وی بیان کرد: شاهد اخلاق مداری، فداکاری و ایثار پلیس کردستان در ماموریت گوناگون در طول سال و هموار مدیون این زحمات هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی کردستان نیز در این دیدار، گفت: ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده از ابتدای سال تاکنون  بیش از ۴۴۵ میلیارد تومان بوده است. 

 وی با اشاره به شعار امسال انتظامی پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار است بیان کرد: حفظ امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس است و اگرچه شهدای زیادی در راستای تأمین نظم و امنیت مظلومانه به شهادت رسیده‌اند، اما این راه با افتخار ادامه دارد.

 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه یکی از شعار‌های محوری انتظامی مردم‌داری و کمک به ارتقای امنیت در استان است  گفت:  برای تحقق این هدف جان می‌دهیم.

 سردار علی آزادی تصریح کرد: ۷۰ درصد جرایم سایبری مربوط به جرایم مالی در استان است و اینکه آموزش و آگاه سازی شهروندان در این موارد با جدیت در دستور کار و مورد تاکید می‌باشد.

وی گفت: یک هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر در استان جمع آوری شده و این آمار نشان از تلاش همکاران می‌باشد و این امر نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.