عضو کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: ساختار مقاومت به نوعی است که افرادی بزرگ پرورش پیدا می‌کنند و جایگزین‌های بزرگی برای فرماندهان وجود دارد.

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ادامه راه جبهه مقاومت با وجود شهادت فرماندهان اصلی این جبهه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اساسا در خطبه‌های‌شان در نماز جمعه به شکلی کامل و جامع جواب این موضوع را مطرح کردند. در یک کلام می‌توان گفت که این شهادت‌ها هیچ تاثیری در ادامه راه مقاومت ندارد. حضرت امام (ره) قبل از انقلاب و حتی در بحبوحه جنگ تحمیلی فرمودند: بکشید ما را ما زنده‌تر می‌شویم. مصداق این صحبت را اکنون متوجه می‌شویم. اکنون می‌بینیم که هر چه ترور انجام دادند، جبهه مقاومت جانشین‌های بسیار خوب و مناسبی را جایگزین کردند.

وی افزود:‌ اسماعیل هنیه را شهید کردند و بعد از ترور او یحیی سنوار جایگزین او شد. سید عباس موسوی را ترور کردند و پس از او سید حسن نصرالله جایگزین او شد؛ لذا همیشه و همواره هر چه ترور کرده‌اند، ساختار با مشکل مواجه نشده است. ساختار به نوعی است که افرادی بزرگ پرورش پیدا می‌کنند و کادر سازی می‌شود و جایگزین‌ها مشخص می‌شوند. جایگزین‌هایی که البته گاهی اوقات بهتر از قبلی‌ها راه مقاومت را ادامه می‌دهند.

ابوترابی در انتها افزود:‌  شاید در کوتاه مدت کاستی‌هایی را  مشاهده کنیم، اما در بلند مدت نشان داده شده که راه مقاومت و حزب الله با صلابت‌تر ادامه پیدا می‌کند و کار به روز‌تر اجرایی می‌شود و خون شهدا نیز جوشش پیدا می‌کند. یعنی اگر شهیدی در این مسیر تقدیم می‌کنیم، فردی دیگر جایگزین او می‌شود، چون ما اعتقاد داریم شهدا عند ربهم یرزقون بوده و زنده هستند و آن شهید هم کمک آن شخص می‌کند؛ لذا امروز کار با صلابت‌تر پیش رفته است و این صلابت ادامه نیز خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار