سردار عابد گفت: در ۲۷ استان کشور قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) اجرای ۳۸۵ پروژه کلان و راهبردی را برعهده دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) روز یکشنبه در آیین بهره برداری از مدرسه سه کلاسه روستای توپوز آباد نقده در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۶۲ سد تا کنون توسط این قرارگاه در کشور احداث و ۲۸ میلیارد مترمکعب آب در پشت این سد‌ها ذخیره سازی شده است.

سردار عبدالرضا عابد با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی خاتم برای محرومیت زدایی هزینه شده است، افزود: هزاران هکتار زمین کشاورزی در سایه ایجاد این سد‌ها آبیاری و آباد شده‌ است.

وی ادامه داد: این قرارگاه تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۲۸۰ پروژه محرومیت زدایی در آذربایجان غربی هزینه کرده است، افزود: علاوه بر پروژه‌های محرومیت زدایی، ۵۰ پروژه عمرانی در آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف در دست احداث است که تعدادی تا سالروز پیروزی انقلاب امسال به بهره برداری می‌رسد. 

سردار عابد با اشاره به اجرای ۳۸۵ پروژه عمرانی در کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: پروژه‌های کلان و راهبردی در ۲۷ استان کشور در کنار پروژه‌های محرومیت زدایی در حوزه احداث پل، مدرسه سازی، درمانگاه، مسجد و خانه عالم و... در دست احداث است. 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: امروز آمریکا روی ۲ محور کار می‌کند که یکی انرژی است و دیگری بنزین و گاز است که قرارگاه در این زمینه هم فعالیت‌هایی دارد.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در آذربایجان غربی توسط قرارگاه احداث می‌شود، اظهار کرد: هلدینگ‌های صنعت، نیرو و راه و شهرسازی در این استان فعال هستند.

سردار عابد با بیان اینکه کل دنیا در برابر جنایت‌های استکبار ساکت هستند، گفت: حضور مردم در نماز جمعه تهران و حضور رهبر انقلاب دنیا را شگفت زده کرد و حضور مردم انقلابی بیانگر دلبستگی آنان به انقلاب و ایستادگی آنان در برابر دشمنان است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران قدرت لایزالی دارد و ما وظیفه جانفشانی در راه آبادانی و پیشرفت و صیانت از نظام مقدس اسلامی داریم.

وی بیان کرد: شهدا در میدان جانانه دفاع کردند و ما نمی‌توانیم این جانفشانی‌ها را فراموش کنیم؛ جاده‌ها با خون مقدس شهدا امن شده و باید وضعیت گذشته و امروزمان یادمان باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.