بازرس کل استان کرمان گفت: مقرر شد که خودرو‌های توقیفی به صورت جهادی و انقلابی تعیین تکلیف شوند.

 دادخدا سالاری، صبح امروز به همراه کورش احمدیوسفی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از پارکینگ خودرو‌های توقیفی ستاد مبارزه با مواد مخدر کرمان بازدید کرد و  در جریان آخرین وضعیت آن ها قرار گرفت و بر تعیین تکلیف آن ها تاکید کرد.
بازرس کل استان کرمان در این بازدید با بیان اینکه پیرو تاکید رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌ها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: امروز از پارکینگ این خودرو‌ها در شهر کرمان بازدید انجام شد.

وی با تشکر از همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، بیان داشت: آن ها برنامه‌های خوبی برای تعیین تکلیف این خودرو‌ها در گذشته داشتند، ضمن اینکه ماندگاری این خودرو‌ها به صلاح نیست و هر چه بیشتر در پارکینگ بمانند، آسیب بیشتری می‌بینند.

سالاری با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف این خودرو‌ها از استهلاک و اتلاف حقوق بیت‌المال جلوگیری می‌کند، بیان کرد: امروز در این بازدید مقرر شد که این خودرو‌ها به صورت جهادی و انقلابی تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به اینکه عمده این خودرو‌ها به دلیل جرائم قاچاق مواد مخدر توقیف شدند، ادامه داد: مزایده فروش این خودرو‌ها برگزار و وضعیت آن ها تعیین تکلیف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار