رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش از توزیع ۲ هزار و ۲۷۰ بسته لوازم‌تحریر اهدایی از سوی مؤسسات خیریه با همکاری جمعیت هلال‌احمر خبر داد.

 جلال هاشمزهی  بیان کرد: هلال‌احمر سازمان بزرگ بین‌المللی است که کارکرد‌های بسیار زیادی را در سطح ملی و استانی دارد و توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار در قالب طرح‌های «ارمغان مهر» و «مهربانی مهر» یکی از این برنامه‌هاست.
 
وی با تأکید بر اینکه هلال‌احمر حلقه اتصال بین نیازمندان و توانمندان و خیرین است، افزود: طرح ارمغان مهر امسال باهمت مؤسسات خیریه مهرورزان، نور مهربانی، طلوع بی‌نشان‌ها، رعد الغدیر، باران مهرلیان با همکاری جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌های خاش و تفتان در زمینه توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر برای حمایت تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های ایتام و نیازمندان فعالیت داشتند.
 
هاشمزهی عنوان کرد: خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی مرجع توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: طرح‌های ابتکاری زیادی داریم، بسیاری از افراد هلال‌احمر را با محوریت امدادرسانی در حوادث و سوانح می‌شناسند درحالی‌که در این حوزه‌ها توانمندی قشر‌های مختلف جامعه را برعهده داریم.
 
این مسئول گفت: هلال‌احمر طرح‌های مختلفی ازجمله تأمین هزینه‌های درمانی افراد کم‌برخوردار، ویزیت رایگان، توزیع دارو، اهدای لوازم‌التحریر بین قشر کمتر برخوردار و نیازمند اجرا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار