مدیرکل پست قم گفت: در ۶ ماهه نخست امسال حجم ترافیک مرسولات پستی در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته و مردم قم از خدمات پست بیشتر استفاده کرده‌اند.

ابوالفضل باقری منش گفت: در همین رابطه از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، چهار میلیون و ۲۹۰ هزار مرسوله پستی از این استان رهسپار و یا وارد آن شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل روند افزایشی استفاده از خدمات پستی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پست قم با اشاره به جزییات ورود و خروج مرسولات پستی در قم، افزود: در همین راستا طی مدت یاد شده تعداد ۲ میلیون و ۶۹۰ هزار مرسوله پستی از قم رهسپار و تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار مرسوله نیز به استان وارد شده‌است.

گفتنی است پست قم با ارائه خدمات نوین پستی همچون احراز نشانی، تاییدیه کدپستی و دیگر موارد، گام‌های اساسی و موثری در تسهیل زندگی مردم برداشته است که با توجه به نگاه رو به جلوی این شرکت، شاهد استفاده روز افزون مردم استان از این گونه خدمات پستی هستیم.

در همین رابطه با توجه به اینکه نشانی اقامت مشتریان، برای بسیاری از ارگان‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد و از مخاطبان خود تاییدیه احراز نشانی اقامت را مطالبه می‌کنند؛ پست نیز این سرویس را اجرا نموده‌است و همه فرآیند‌های مربوط به آن الکترونیکی بوده و مستند فیزیکی ارائه و یا اخذ نمی‌شود.

پست استان قم با تنوع خدمات و شبکه مویرگی توزیع بی‌نظیری که دارد نقش به سزایی در کاهش تردد‌های مردمی، ترافیک‌های درون شهری و کاهش هزینه‌های مربوط به سفر‌های درون شهری و برون شهری ایفا می‌کند که بدین منظور ارتقای زیرساخت‌های پستی برای افزایش کیفیت و سرعت مرسولات پستی در راستای جلب رضایت مردمی و کاهش معضلات جامعه شهری ضروری است.

در سطح استان قم ۱۲۴ واحد پستی در حوزه پست و ارسال و دریافت مرسوله‌های مردم فعال است که از این تعداد هفت دفتر پستی دولتی، ۸۰ دفتر پیشخوان و الباقی دفاتر آی سی تی روستایی هستند.

برچسب ها: پست ، مرسولات پستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار