رئیس پارک علم و فناوری هایتک کرمان گفت: پارک به دنبال ایجاد زبان مشترک جهت احصا چالش‌های صنایع است.

دومین جلسه خانه فناور محیط زیست با محوریت صنایع فولاد در پارک علم و فناوری هایتک کرمان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور کارشناسان اداره محیط زیست، صنعت، معدن و تجارت، برخی واحد‌های فناور مستقر در پارک و نمایندگان شرکت‌های صنعتی مانند میدکو، گل‌گهر و فولاد برسیر برگزار شد، دکتر کی‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری هایتک کرمان، بر اهمیت شبکه‌سازی و ایجاد زبان مشترک برای احصا و رفع نیاز‌های صنایع تاکید کرد.

 کی‌نیا با اشاره به نقش پارک علم و فناوری هایتک کرمان به عنوان یک دستگاه دولتی، غیرانتفاعی و خدمات‌رسان، اظهار داشت: «پارک علم و فناوری هایتک کرمان به دنبال ایجاد یک زبان مشترک جهت احصا نیاز‌های صنایع و رفع آنها با تکیه بر توان واحد‌های فناور است.»

وی افزود: در اولین جلسه خانه فناور محیط زیست، چالش‌هایی از جانب صنایع مطرح شد که در این جلسه به پیشنهاد و معرفی فناوران براساس توانمندی آنان در رفع چالش‌ها می‌پردازیم.

در این جلسه به بحث و گفتگو پیرامون چالش‌های محیط زیستی، مجوز‌های محیط زیستی و نحوه رفع آنان پرداخته شد. همچنین، به فاصله بین علم جامعه دانشگاهی با خواسته‌های صنعت و راهکار‌های رفع این فاصله‌ها نیز توجه شد.

این جلسه با هدف تقویت همکاری‌ها و تبادل اطلاعات بین واحد‌های فناور و صنایع فولاد برگزار شد و به دنبال ایجاد بستری مناسب برای توسعه فناوری‌های نوین و پایدار در حوزه محیط زیست است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار