مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از تحصیل ۴۶۵ دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد قزوین در دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست ساماندهی تحصیلی مددجویان کمیته امداد که در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، گفت: حمایت‌های کمیته امداد در زمینه‌های فرهنگی محدود به دوره مدرسه و دبیرستان نبوده بلکه برنامه ریزی و حمایت در دوره‌های تحصیلات تکمیلی تا مقطع دکترا از جمله وظایف کمیته امداد در قبال دانشجویان فرهیخته تحت حمایت این نهاد است.

وی اضافه کرد: از جمله خدمات این نهاد به دانشجویان تحت حمایت، تامین شهریه دانشجویی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی است که با آغاز سال تحصیلی جدید به حساب این دانشجویان واریز می‌شود.

به گفته ظاهری، در شش ماه نخست امسال تعداد ۸۲ فقره وام دانشجویی معادل ۲۴ میلیارد ریال به دانشجویان پرداخت شده که با آغاز سال تحصیلی جدید نیز این نهاد آماده ارائه این خدمت به دانشجویان گرامی است.

این مسئول ادامه داد: به منظور توانمندسازی دانشجویان و دانش آموزان از ابتدای سال جاری تاکنون برنامه‌های متعددی نظیر خدمات مشاوره، آگاه سازی و آموزش‌های مهارت‌های زندگی ویژه دانش آموزان و دانشجویان این نهاد تحت نظر مجرب‌ترین اساتید و مراکز مشاوره برگزار شده است.

ظاهری عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد حضرت امام (ره) ویژه ایام تحصیل نیست، بلکه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تعطیلات تابستان اردو‌های زیارتی، آموزشی تربیتی برای دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‍شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، در تابستان امسال هزار و ۱۶ دانشجو در اردو‌های فرهنگی شرکت کردند که اعتباری معادل ۱۶ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.