مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با انتقاد از توزیع نامناسب سهم شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده گفت: مشکلات متعدد سامانه سمیع برطرف شود.

يكصدوسى و دومين كميته تخصصى درآمد كلانشهرها ى ايران با حضورجناب آقاى خشنود، رئيس كميته ى درآمد مجمع شهرداران كلانشهر هاى ايران ، مدیر کل درآمد شهرداری قم و مديران كل درآمد سایر كلانشهرها در سالن كنفرانس برج ميلاد تهران برگزار شد .

در اين نشست به موضوعات و چالش هاى درآمدى شهردارى ها از جمله مشكلات سامانه ى سميع (عوارض خودرو )و مشكلات پيش روى شهروندان و موضوعات مرتبط به حوزه ى مديريت شهرى در برنامه ى هفتم توسعه، نحوه توزیع منابع ناشی از قانون مالیات بر ارزش افزوده و گزارش دیوان محاسبات کل کشور در این خصوص ، تعرفه عوارض سال ۱۴۰۴ شهرداری ها و پرداخت سهم شهرداری ناشی از جرایم رانندگی پرداخته شد .

مدیر کل درآمد شهرداری قم در این جلسه با بیان مشکلات و ایرادات متعدد سامانه سمیع از متولیان امر خصوصأ وزارت کشور خواست تا نسبت به رفع مشکلات و رفع دغدغه های شهرداری ها اقدام لازم را به عمل آورد.

محمد وحیدنیا در ادامه با اشاره به گزارش دیوان محاسبات کشور پیرامون توزیع نامناسب سهم مالیات بر ارزش افزوده از مدیران کل درآمد شهرداران کلان‌شهرها تقاضا کرد تا بصورت هماهنگ نسبت به این موضوع پیگیری لازم صورت پذیرد در این پایان این نشست مقرر شد جلسه ای با حضور مدیران درآمد شهرداری تهران ،قم و مشهد با معاون سازمان شهرداری ها برای بررسی موضوعات فوق برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار