بازرس ویژه خوزستان گفت: مبارزه بی‌امان و بدون تعارف با فساد در دستور کار است و همه باید به نظارت و مبارزه با فساد کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی انصاری‌فرد بازرس ویژه خوزستان در مراسم تکریم و معارفه بازرس ویژه خوزستان که امروز (۱۶ مهرماه) در سالن همایش گیت بوستان اهواز برگزار شد، گفت: امروز مکتب سید حسن نصرالله از خود نصرالله زنده‌تر است و راه او با قدرت ادامه دارد.

او با بیان اینکه هدف همه ما خدمت به مردم است، افزود: کار مدیر، نظارت است و مدیر فی‌نفسه ضدفساد است. کار مدیر، پیشگیری از فساد و مبارزه با آن است، بنابراین همه مدیران را همکار خود می‌دانیم و از آن‌ها می‌خواهیم به سازمان بازرسی برای رسیدن به اهداف خود کمک کنند.

بازرس ویژه خوزستان اضافه کرد: هدف ما این است که دستگاه اجرایی سالم و خدمت‌رسان داشته باشیم و بر حسن اجرای قوانین نظارت داشته باشیم و با فساد مبارزه کنیم. نباید اجازه دهیم فساد شکل بگیرد. فساد مانند یک بیماری است که تا وقتی از آن پیشگیری می‌کنیم راحت هستیم اما اگر به آن مبتلا شدیم باید پادزهری بیابیم و با آن برخورد شود تا به حالت اول برگردد. باید همه کمک کنند قطار خدمت‌رسانی به مردم با سرعت و با شدت و حدت در مسیر خود حرکت کند.

انصاری‌فرد گفت: اگر فسادی شکل گرفت و مانند سرطان رشد کرد همه را درگیر می‌کند و همه انتظار برخورد با آن را دارند. فساد، ظلم به ارکان حاکمیت، نظام و مردم است. مبارزه بی‌امان و بدون تعارف با فساد در دستور کار است و همه باید به نظارت و مبارزه با فساد کمک کنند تا خوزستان سرلوحه سلامت دیگر استان‌ها باشد. 

برچسب ها: فساد اداری ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.