حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی بر لزوم توجه به استعداد دانشجویان نخبه و بهره مندی از ایده های آنها در اجرای طرح های توسعه ای تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در جمع اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان با اشاره به ظرفیت های برنامه ریزی جوانان نخبه و فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: هنوز آن اعتماد به نفس کامل در نخبگان وجود ندارد. وی گفت: با توجه به اینکه سمنان یکی از استان‌های دانشجو محور است ضروری است به استعداد‌های نخبگان دانشجویی و ایده‌های جوانان نخبه در زمینه‌های مختلف توسعه‌ای و شعار سال، اقتصاد و فرهنگ توجه بیشتری شود.

رضا کیپور رییس بنیاد نخبگان استان هم گفت: بنیاد ملی نخبگان تنها دستگاه ملی و مرجع برای سیاست گذاری و برنامه ریزی در امور نخبگان کشور است که با دستور رهبر معظم انقلاب و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است. وی ضمن ابراز خرسندی از حمایت‌های بی دریغ و قاطعانه رهبر انقلاب از نخبگان افزود: مقام معظم رهبری حامی نخبگان و بنیاد ملی نخبگان است و تمامی مسئولین باید به تبع ایشان از بنیاد نخبگان حمایت کنند.

تعدادی از اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان درخصوص هویت بخشی به نخبگان، ایجاد امکانات و جاذبه‌های بیشتر استان به منظور جذب، انتقال و ماندگاری نخبگان و اساتید دانشگاهی در استان، مشارکت نخبگان در تصمیم سازی مسائل و موضوعات اصلی و کلان و القاء حس تأثیرگذاری در آنان و تسهیل فرایند‌ها و بروکراسی‌های اداری در مسیر فعالیت‌های نخبگانی و شرکت‌های دانش بنیان مطالبی عنوان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار