معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: طرح فتحان با هدف جلب مشارکت مردمی و رفع موانع ذهنی و فرهنگی جوانی جمعیت در همه شهرستان‌ها در حال اجراست.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع مسئولان محلی مهریز گفت: طرح فتحان (فرزندان تحول آفرین ایران) با ارائه مجموعه‌ای از مشوق‌های مختلف از جمله خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات آموزشی و خدمات اقتصادی به خانوار‌ها قصد دارد به افزایش جمعیت استان کمک کند.

وی افزود: موضوع جوانی جمعیت از اهمیت خاصی برخوردار است و برای اینکه کشور در آینده نزدیک با پیری و چالش جمعیت روبه رو نشود مردم و مسئولان باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون استاندار ادامه داد: طرح فتحان به صورت استانی و در همه شهرستان‌ها در حال اجراست و امیدواریم مدیران و مسئولان شهرستان‌ها به طور جدی این موضوع را اولویت کاری خود قرار دهند.

عزیزی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در استان تصریح کرد: اجرای طرح فتحان جزو طرح‌های محوری است و برای تحقق آن همه باید رسالت ملی خود را با جدیت انجام دهند.

وی اظهار داشت: برای اجرای طرح جوانی جمعیت تاکنون در همه مناطق استان شاهد اقدامات بسیار موثر در چند سال اخیر بودیم و به دلیل اهمیت موضوع انتظار می‌رود بیش از گذشته اقدام شود و ما امیدواریم با اجرای این طرح، استان یزد به یکی از پیشگامان در زمینه جوانی جمعیت تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار